شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
Debel Khozaei Agro-industry Company

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور ایران است.

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور ایران است.

 

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، این ایام را روزهای سربلندی و سرفرازی و برگی زرین در تقویم انقلاب اسلامی دانست و گفت: بهمن‌ماه، ماه تجلّی اتحاد ملّی و انسجام اسلامی و وحدت اقشار مختلف مردم برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و یادآور اعجاز دستهای بهم پیوسته ملت بیدار و پر افتخار کشور عزیزمان ایران است.

مهندس محمدامین روزبخش زاده در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران است و روز 12 بهمن سال 1357، ملت بزرگ ایران با تاسی از قرآن، اسلام و ولایت در مقابل ابرقدرت‌ها، تجلی افتخارآمیزی را برای ملت‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه جهان رقم زدند.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه طلوع بهار پیروزی، پژواک پـیــام انــقـلاب اسـلامی ایـران -با در نوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی- به جهانیان، پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و اشاعه مکتب نورانی امام خمینی راحل(ره) است.

روزبخش زاده بیان داشت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حقایق و واقعیت‌های موجود نشان از آن دارد که تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان این نظام به ما تحمیل نموده‌اند؛ امروز شرایطی را رقم زده که با روحیه خودباوری و با اتکا به توان و تجربه نیروهای متخصص بومی، شاهد رشد و بالندگی شگرفی در بخش‌های مختلف مجموعه‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در کشور هستیم؛ که این تلاش‌ها، بی‌شک تا رسیدن به مرزهای خودکفایی با جدیت ادامه خواهد داشت.

اینجانب فرا رسیدن دهه فجر انقلاب، سرآغاز طلوع مجدد اسلام و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم را خدمت کلیه همکاران صدیق و پرتلاش شرکت بزرگ کشت و صنعت دعبل خزاعی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.